گمانه‌زنی؛ کریستین پانوچی سرمربی جدید تراکتور؟

گمانه‌زنی؛ کریستین پانوچی سرمربی جدید تراکتور؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی جدید تراکتور، یک مربی ایتالیایی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، اگر چه بعد از قطع همکاری تراکتور با فیروز کریمی، نام جواد نکونام و مهدی رحمتی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری این باشگاه مطرح شد اما قرار است مدیران تراکتور، یک مربی خارجی را برای هدایت تیمشان انتخاب کنند.

برخی اخبار حاکی از آن است که شاید تراکتور سراغ مربیان ترکیه‌ای برود اما بر اساس گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی انجام شده، ممکن است سرمربی جدید تراکتور، اهل ایتالیا باشد.

خبرنگار یکی از سایتهای خبری در صفحه توئیترش مدعی شده که تراکتور با یک مربی اروپایی به توافق ابتدایی رسیده و این مربی، فردا یا پس فردا به ایران خواهد آمد تا مذاکرات نهایی را با تراکتور انجام دهد.

این خبرنگار اسمی از مربی مربوطه نیاورده اما کدهای او را داده و نوشته این مربی اروپایی، با دو تیم مختلف قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان بازیکن تجربه کرده و از سال 2012 هم وارد دنیای مربیگری شده است.

به نظر می‌رسد مربی مورد نظر تراکتور، کریستین پانوچی باشد. این مربی 48 ساله، در دوران بازی، با میلان و رئال مادرید قهرمان اروپا شده و طبق آمار ترانسفرمارکت، از سال 2012 وارد دنیای مربیگری شده است.

او مربیگری را با حضور در کادر فنی تیم ملی روسیه شروع کرده و آخرین تیمی که هدایتش را به عهده داشته، تیم ملی آلبانی بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که این مربی به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب خواهد شد یا باشگاه تبریزی سراغ مربی دیگری خواهد رفت.

1984