مدیرعامل سابق سایپا در پرسپولیس؟ تائید نشد

مدیرعامل سابق سایپا در پرسپولیس؟ تائید نشد

پایگاه خبری فوتبالی- نزدیکان مدیرعامل سابق باشگاه سایپا، خبرهای مربوط به حضور او در پرسپولیس را رد کردند.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش که ارتباط خوبی با پیشکسوتان پرسپولیس از جمله علی پروین دارد یکی از افرادی است که در دوره‌های مختلف اسم او به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده اما در حالی که برخی اخبار حاکی از آن است که او جزو گزینه‌های وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس محسوب می‌شود،  یکی از نزدیکان به مدیرعامل سابق سایپا مدعی شد وزارت ورزش تاکنون با درویش مذاکره مستقیمی انجام نداده است.

پیش از این شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن بود که درویش به دنبال مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است و حتی رایزنی‌‌هایی در این زمینه انجام داده منتهی طبق ادعای فرد نزدیک به این مدیر، اخبار منتشر شده درباره حضور درویش در پرسپولیس صحت ندارد. 

با توجه به اینکه نزدیکان درویش حضور او در پرسپولیس را منتفی می‌دانند و از طرف دیگر باشگاه فولاد هم با جدایی حمیدرضا گرشاسبی و بازگشت او به پرسپولیس مخالفت کرده، باید منتظر ماند و دید که وزارت ورزش نهایتا چه فردی را به عنوان جانشین جعفر سمیعی معرفی خواهد کرد. به جز گرشاسبی و درویش، نام نفراتی مثل حبیب کاشانی، علی‌اکبر طاهری و مجید صدری هم برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است.

7655