واکنش گواردیولا به احتمال پیوستن مهاجم انگلیسی به بارسلونا

واکنش گواردیولا به احتمال پیوستن مهاجم انگلیسی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به شایعه حضور رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی به بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در مصاحبه اخیرش در مورد این که بارسا به خرید استرلینگ در زمستان فکر می کند، واکنش نشان داد و گفت:" اگر بارسا به هر بازیکنی از ما علاقه داشته باشد، مطمئنم که ... بارسلونا همچنان باشگاه جذابی است. شهر، باشگاه، تاریخ فوق العاده ای دارد و همین مسئله برای بازیکنان و مربیان بسیار اغواکننده است. اگر بارسا به بازیکنی از ما علاقه داشته باشد، قطعا مذاکرات را آغاز خواهند کرد. بارسا در شرایط خوب یا بد می تواند هر کاری که بخواهد را در زمینه نقل و انتقالات انجام بدهد."

بارسلونا به دنبال تقویت خط حمله اش است. لاپورتا وعده سه خرید زمستانی را داده است که به نظر می رسد که رحیم استرلینگ در کنار دنی اولمو یکی از گزینه های اصلی باشد. رحیم در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 90 میلیون یورو قیمت دارد اما به نظر می رسد که بارسا با توجه به مشکلات مالی خود در نظر دارد که او را به صورت قرضی با بند خرید به خدمت بگیرد. استرلینگ در این فصل فقط 700 دقیقه و 15 بازی در منچسترسیتی داشته که دو گل زده و دو پاس گل داده است.

4125