شایعه روز؛ رونالدو در فکر جدایی از منچستریونایتد در تابستان آینده

شایعه روز؛ رونالدو در فکر جدایی از منچستریونایتد در تابستان آینده

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اکسپرس مدعی شده است که شاید دوران دوم حضور رونالدو در منچستریونایتد تاریخ انقضایی زودتر از حد انتظارات را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، نشریه بریتانیایی گزارش داده است که اگر شرایط ورزشی شیاطین سرخ تغییر نکند، احتمال جدایی رونالدو وجود دارد. در حقیقت اگر یونایتد برای فصل بعد سهمیه چمپیونزلیگ را نگیرد و به لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس برود، رونالدو خواستار جدایی می شود چرا که نمی خواهد در تورنمنتی به جز چمپیونزلیگ حاضر شود.

یونایتد تحت هدایت سولشر شرایط خوبی نداشته و با روند کنونی مشخص نیست که آیا بتوانند سهمیه بگیرند و در میان چهار تیم برتر باشند یا نه.یونایتد فعلا در رتبه ششم جدول قرار دارد و پنج امتیاز تا منطقه چمپیونزلیگ فاصله دارد. مدیران یونایتد فعلا از سولشر حمایت می کنند در حالی که به نظر می رسد که رونالدو و سایر بازیکنان از عملکرد مربی نروژی راضی نیستند و به برکناری وی فکر می کنند.در هر صورت به نظر می رسد که اگر شیاطین سرخ نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کنند، یکی از مهمترین بازیکنانشان یعنی رونالدو را هم از دست خواهند داد و شاید کریستیانو در فصل 23-2022 یعنی فصلی که جام جهانی در میانه آن برگزار می شود، مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند.

4125