کار سخت سازمان لیگ برای تعیین زمان برگزاری فینال لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی

کار سخت سازمان لیگ برای تعیین زمان برگزاری فینال لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به تقویم فشرده فدراسیون کشتی، هنوز سازمان لیگ نتوانسته زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ آزاد و فرنگی را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، بعد از برگزاری دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، دور برگشت لیگ آزاد از همین هفته در 4 شهر مختلف استارت می‌خورد و سپس دور برگشت لیگ فرنگی به انجام خواهد رسید. دلیل آن هم فشردگی تقویم فدراسیون در هفته‌های پیش روست.

در هفته اول آذر ماه، تهران میزبان مسابقات نظامیان جهان است و کشتی گیران ایرانی نیز قرار است در این رقابت‌ها روی تشک بروند. این در حالی است که چندین تیم شاغل در لیگ آزاد و فرنگی درخواست استفاده از کشتی‌گیر خارجی داشته‌اند و در دهه دوم آذر ماه نیز قرار است مسابقات ستارگان با جایزه نقدی قابل توجه با حضور تعدادی از کشتی گیران شاخص دنیا در مسکو برگزار شود و به همین دلیل امکان استفاده از برخی کشتی‌گیران خارجی در مرحله پایانی لیگ ایران وجود ندارد.

ضمن اینکه؛ فدراسیون کشتی در تدارک برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در روزهای پایانی آذر ماه است و به همین دلیل برگزاری مرحله پایانی لیگ در هفته‌های انتهایی آذر ماه نیز با مخالفت فدراسیون مواجه شده است.

در این رابطه قرار است به زودی جلسه‌ای در فدراسیون کشتی برگزار شود تا در مورد زمان برگزاری مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ تصمیم قطعی اتخاذ شود.

7474