دیده شدن سولشر و همسرش در فرودگاه منچستر؛ کجا رفتند؟

دیده شدن سولشر و همسرش در فرودگاه منچستر؛ کجا رفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد در این روز ها به شدت تحت فشار است چرا که هواداران منچستر یونایتد از عملکرد او راضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، سولشر در هفته های اخیر شکست های بدی را مقابل منچستر سیتی و لیورپول متحمل شده است و دو رقیب دیرینه و در اصل دو دشمن منچستر یونایتد توانستند این تیم را شکست دهند و همین قضیه اعصاب هواداران شیاطین سرخ را از دست کادر فنی تیم خود و در راس آن ها سرمربی منچستر یونایتد یعنی اوله گونار سولشر به هم ریخته است.

اکنون که فیفادی شروع شده و تعطیلات بازی های باشگاهی به خاطر بازی های ملی فرا رسیده است، سولشر تصمیم گرفته که به همراه همسر و فرزندان خود شهر منچستر را ترک کند و به همین دلیل راهی فرودگاه این شهر شده است.

در واقع سولشر تصمیم گرفته که از این تعطیلات استفاده کند و به همراه خانواده خود به نروژ برود و اوقاتی را در کشور خود سپری کند تا از فشار های زیادی که در هفته های اخیر متحمل شده است، قدری فاصله بگیرد.

باید دید که او تا چه زمانی در منچستر یونایتد دوام خواهد آورد و همچنین عملکرد این سرمربی نروژی پس از فیفادی به چه شکل خواهد بود.

1470