اولین اقدام عجیب ژاوی در سمت سرمربیگری بارسلونا

اولین اقدام عجیب ژاوی در سمت سرمربیگری بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا اعلام کرد که تمدید کردن عثمان دمبله، وینگر همیشه مصدوم فرانسوی اولویت اصلی کاتالان‌ها خواهد بود و همچنین در ادامه اذعان کرد که او می‌تواند در پست خودش به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در سال 2017 موفق شد عثمان دمبله را با مبلغ 105 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد. در آن زمان دمبله یکی از با استعدادترین بازیکنان جوان اروپا محسوب می‌شد و به غیر از بارسلونا، بسیاری از تیم‌های اروپایی دیگر نیز به دنبال جذب او بودند. اما مصدومیت‌های پی در پی باعث شد تا این بازیکن با دوران اوج خود فاصله بسیاری بگیرد. 

به نقل از سایت گل، قرارداد دمبله در تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که ژاوی علاقه ویژه‌ای به این بازیکن دارد و می‌خواهد او را در نیوکمپ حفظ کند. او در مراسم معارفه‌اش گفت: "از نظر من، دمبله می‌تواند به بهترین بازیکن جهان در پست خودش تبدیل شود. اما برای رسیدن به این هدف، باید با خودش کار کنم و حرف بزنم. همه چیز به او، ذهنیتش و بدنش بستگی دارد. تمدید کردن قرارداد او برای من یک اولویت است و امیدوارم بتوانیم او را حفظ کنیم." 

4416