دو نقشه اسکوچیچ برای جانشینی طارمی(عکس)

دو نقشه اسکوچیچ برای جانشینی طارمی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – کدام بازیکن جای مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی را خواهد گرفت؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که دراگان اسکوچیچ بهتر از هر کسی می‌تواند به آن پاسخ دهد منتهی او در بخش هجومی تیمش آنقدر بازیکن سرشناس و نامی دارد که شاید هنوز تصمیم قطعی‌اش درباره ترکیب تیم ملی برای بازی با لبنان را نگرفته باشد.

در غیاب طارمی، سردار آزمون در کنار مهدی قایدی و کریم انصاری‌فرد و کاوه رضایی و اللهیار صیادمنش، مهاجمان حاضر در اردو هستند.

از این جمع، بازی کردن آزمون که قطعی است منتهی هنوز معلوم نیست اسکوچیچ، از مهاجم دیگری در کنار سردار استفاده خواهد کرد یا اینکه ترجیح می‌دهد تیمش را با یک مهاجم تخصصی به میدان بفرستد.

اگر قرار به استفاده از دو مهاجم باشد، روی کاغذ، کریم انصاری‌فرد شانس بیشتری به نسبت سایر مهاجمان تیم ملی برای حضور در ترکیب اصلی دارد و می‌تواند به عنوان کاپیتان، جلوتر از سایر نفرات وارد زمین شود.

پلن B اسکوچیچ، می‌تواند بازی با یک مهاجم تخصصی – آزمون – و استفاده از جهانبخش و قلی‌زاده پشت سر سردار باشد. اتفاقی که اگر رخ دهد شاید سامان قدوس – که در دو بازی قبلی تیم ملی فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد – به ترکیب اصلی برسد و باید دید نهایتا اسکوچیچ چه تصمیمی درباره جانشین طارمی خواهد گرفت.

1984