واکنش تند مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به دعوت شدن مسی مصدوم به آرژانتین

واکنش تند مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به دعوت شدن مسی مصدوم به آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی در حال حاضر مشکل مصدومیت دارد و همین مصدومیت او موجب شده بود تا دو بازی اخیر پاریسن ژرمن را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، اما لیونل مسی برای فیفادی پیش‌رو به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت شده است و بدین ترتیب او ممکن است که برای تیم ملی آرژانتین در بازی هایی که در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی دارد، بازی کند. همین مسئله موجب ناراحتی برخی از مدیران پی اس جی شده است و آن ها معتقدند که اگر شرایط مسی مناسب بود در بازی های اخیر پاری سن ژرمن به میدان می رفت و اکنون با بازی کردن برای تیم ملی آرژانتین در این فیفادی ممکن است که مصدومیت او تشدید شود.

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی به دعوت شدن لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین واکنش تندی نشان داد و گفت:"مسی نباید به تیم ملی دعوت می شد. ما با حضور بازیکنی که مصدوم است و روند درمان را طی می‌کند در اردوی تیم ملی موافق نیستیم. این اتفاق از نظر ما منطقی نیست."

در واقع از نظر مدیر ورزشی پی اس جی، مسی در حال طی کردن روند درمان بوده است و حضور او در تیم ملی آرژانتین اکنون می تواند این روند را مختل کند.

1470