کارت مربیگری میثاقیان در گرو آنژیوگرافی!

کارت مربیگری میثاقیان در گرو آنژیوگرافی!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شهر خودرو خراسان طی روزهای آینده در بیمارستان بستری خواهد شد و به درمان بیماری خود می‌پردازد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر پیگیری شد که اکبر میثاقیان سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران به دلیل عدم صدور کارت مربیگری‌اش، نتوانست روی نیمکت شهر خودرو مقابل هوادار بنشیند و از روی سکوهای ورزشگاه انقلاب کرج به هدایت تیمش پرداخت.

شایعات و گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره علت این مسئله مطرح شد، اما واقعیت این است که ایفمارک سلامت سرمربی شهر خودرو را تایید نکرده و این مسئله به واسطه مشکل قلبی میثاقیان بوده است.

اکبر میثاقیان دچار انسداد 30 درصدی در رگ‌های قلبش است و این مسئله باعث شد تا سلامتی او از سوی ایفمارک تایید نشود و در ادامه کارت مربیگری برای او در لیگ بیست و یکم صادر نشد.

حالا با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ و در شرایطی که میثاقیان به شاگردان خود مرخصی داده، او قصد دارد در بیمارستان طی یکی دو روز آینده بستری شود و آنژیوگرافی کند تا مشکل بسته بودن رگ‌های قلبی‌اش حل شود و بتواند بعد از آن تاییدیه ایفمارک را بگیرد و کارت مربیگری او صادر شود.

گفتنی است که تیم شهر خودرو از 4 بازی ابتدایی فصل جدید تنها 1 امتیاز گرفته و در قعر جدول قرار دارد؛ آن‌ها در هفته پنجم لیگ برتر در خانه پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود، دیداری که پنجشنبه 27 آبان‌ماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

6641