تمایل بارسلونا به فروش هافبک هلندی

تمایل بارسلونا به فروش هافبک هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های اسپانیایی با انتشار گزارشی، از آمادگی آبی اناری ها برای فروش یکی از دو هافبک هلندی هم‌نام با هم در سال آینده خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ال ناسیونال اسپانیا و برخی دیگر از رسانه های اروپایی، خبرنگار این رسانه مدعی است که یک پیشنهاد برای به خدمت گرفتن فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا به ارزش بیست میلیون یورو به اضافه‌ی رحیم استرلینگ، می تواند مدیران کاتالان ها را برای موافقت و نهایی کردن این نقل و انتقال وسوسه و تحریک کند.

عملکرد نه چندان با ثبات فرنکی دی یونگ در رقابت های فصل جاری لالیگا و ليگ قهرمانان اروپا، شاید دلیلی برای تمایل مدیران بلوگرانا جهت انجام این انتقال باشد.

در همین شرایط، آبی اناری ها در خط حمله‌ی تیم خود نیاز به یک مهاجم دارند اما در عین حال، پول کافی برای انجام چنین انتقالی و خرید یک گلزن قهار ندارند. بنابراین احتمال پذیرفتن پیشنهاد منچستر سیتی مبنی بر خرید فرنکی دی یونگ توسط مدیریت بارسلونا وجود خواهد داشت.

با تمام این مسائل، لازم به توضیح است که نشریه‌ی ال ناسیونال، در خود کشور اسپانیا نیز عمدتاً منبع قابل اعتمادی نیست.

قیمت فرنکی دی یونگ بر اساس آن چه در وبسایت ترانسفرمارکت اعلام شده است، مبلغی در حدود نود میلیون یورو ارزیابی می شود که این موضوع باعث می شود تا هافبک هلندی کاتالان ها لقب گران قیمت ترین هافبک لالیگا را به خود اختصاص داده باشد.

9404