سیزده پیشنهاد مختلف برای مدافع سکونشین منچستریونایتد

سیزده پیشنهاد مختلف برای مدافع سکونشین منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - فیل جونز در 22 ماه اخیر هرگز در بازیهای رسمی حضور نداشته است.

به گزارش فوتبالی، فیل جونز به علت مصدومیت ها و عدم اعتماد کادر فنی برای شیاطین سرخ بازی نکرده است. آخرین بازی فیل جونز برای منچستریونایتد به بازی مقابل ترنمره روورز در جام حذفی در ژانویه 2020 برمی گردد. شیاطین سرخ در تابستان اخیر سعی کردند که او را بفروشند اما به علت دستمزد بالایش موفق به این کار نشدند. یونایتد در زمستان برای فروش جونز تلاش خواهد کرد که به گفته سان در حال حاضر سیزده باشگاه مختلف برای خرید وی پیشنهاد داده اند.

واتفورد و نیوکاسل از لیگ برتر انگلیس و دربی کانتی که برای بقا در لیگ دسته دو انگلیس تلاش می کند، برخی از مشتریان وی هستند. وین رونی سرمربی دربی کانتی رابطه خوبی با جونز دارد اما مشکل این جاست که این باشگاه دچار بحران مالی است و توان پرداخت دستمزد جونز را ندارند. 

مدافع 29 ساله می خواهد تکلیف آینده اش را مشخص کند که به نظر می رسد که باشگاه های زیادی به دنبال جذب وی هستند. در حال حاضر محتمل ترین گزینه این است که جونز در نیم فصل دوم به صورت قرضی جدا شود. قرارداد این مدافع با یونایتد تا تابستان 2023 اعتبار دارد و اگر جونز در نیم فصل دوم در تیم بعدیش خوب کار کند، شیاطین سرخ می توانند به پول فروش او در تابستان بعدی امید داشته باشند.

فیل جونز در تابستان 2011 با 19 میلیون یورو از بلکبرن روورز به منچستریونایتد ملحق شد که در ترکیب شیاطین سرخ نقش مهمی داشت. این بازیکن 27 بازی ملی داشته است و امیدوار است که بتواند در ماه های آینده عملکرد خوبی داشته باشد و شانس حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

4125