یوونتوس به دنبال جذب بازیکنی که به کابوس بارسلونا تبدیل شد

یوونتوس به دنبال جذب بازیکنی که به کابوس بارسلونا تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس برای تقویت خط حمله خود به دنبال خرید مهاجم در زمستان است.

به گزارش فوتبالی، دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب فیورنتینا به گزینه اصلی یووه برای خرید در خط حمله تبدیل شده است اما گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که بیانکونری ها شرایط جذب داروین نونیز را دنبال می کنند.

بازیکن 22 ساله اروگوئه ای خودش را به عنوان یکی از آینده دارترین مهاجمان فوتبال اروپا مطرح کرده و در بنفیکا نمایش درخشانی از خود ارائه داده است. این بازیکن با دبلش در بازی رفت میان بارسلونا و بنفیکا به کابوس کاتالان ها در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده بود.  

یوونتوس در تابستان گذشته برای خرید ولاهوویچ تلاش کرد اما موفق نبودند و حالا دوباره برای جذب وی تلاش خواهند کرد. البته یووه تنها مشتری دوشان نیست بلکه اتلتیکو مادرید هم با دقت شرایط جذب این بازیکن را زیر نظر گرفته است. 

از سویی به نظر می رسد که فیورنتینا هم کم کم از حفظ ولاهوویچ ناامید می شود و تلاش ها را برای جذب جایگزین وی آغاز کرده اند. فیورنتینا مذاکراتی را با بورخا مایورال داشته است. بورخا به صورت قرضی از فیورنتینا به رم رفته اما در این فصل مورد توجه مورینیو نبوده و به دنبال تغییر تیم در زمستان است که به نظر می رسد که فیورنتینا مقصد مناسبی برایش باشد.

4125