جدایی غیرمنتظره مهاجم آلومینیوم در لحظه آخر

جدایی غیرمنتظره مهاجم آلومینیوم در لحظه آخر

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم آلومینیوم اراک در ساعات پایانی نقل و انتقالات قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد و راهی فولاد خوزستان شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ساسان حسینی که در نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد بسته بود، در ساعات پایانی شب گذشته تصمیم به فسخ قراردادش با این تیم گرفت و راهی فولاد خوزستان شد.

این مهاجم ۲۲ ساله که فصل قبل ۸ گل برای نفت مسجدسلیمان به ثمر رسانده و عملکرد خوبی در این تیم داشت، دوباره تصمیم گرفت به یک باشگاه خوزستانی و آسیایی برگردد و تیم فولاد را انتخاب کند.

ساسان حسینی در نخستین بازی فصل جدید جزو ترکیب آلومینیوم مقابل شهرخودرو مشهد بود، اما در سه دیدار متوالی به‌خاطر عدم حضور این بازیکن در اردوی تیم امید ایران، با محرومیت توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد و در بازی مقابل فولاد خوزستان، پرسپولیس و مس رفسنجان حضور نداشت.

این ملی‌پوش امید که سابقه بازی در پارس جنوبی دارد و فصل قبل عملکرد خوبی در نفت مسجدسلیمان داشت، در پایان لیگ بیستم راهی گل‌گهر سیرجان شد ولی پس از درخواست باشگاه آلومینیوم برای عقد قرارداد با این تیم به جمع اراکی‌ها پیوست، اما در آخرین روز نقل و انتقالات و پس از سرمربیگری جواد نکونام در فولاد، طی مذاکره باشگاه فولاد با آلومینیوم راهی تیم خوزستانی شد.

7474