خداداد عزیزی: من هم جای طارمی بودم جواب اسکوچیچ را می‌دادم

خداداد عزیزی: من هم جای طارمی بودم جواب اسکوچیچ را می‌دادم

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرورزشی را برایتان انتخاب کردیم. خداداد در این مصاحبه به حذف مهدی طارمی از فهرست تیم ملی واکنش نشان داده است:

  •  اسکوچیچ مصاحبه ای انجام داد و بازیکنان ایرانی را تاکتیک ناپذیر خواند. مهدی طارمی هم جواب ساده به او داد. نباید رسانه‌ها و دیگران این قدر ماجرا را بزرگ می‌کردند. دو آدم بالغ در یک خانواده عقاید خود را ابراز کرده اند. من متوجه نمی‌شوم که چرا باید مهدی طارمی خط بخورد
  • اگر من هم جای مهدی طارمی بودم جواب اسکوچیچ را می‌دادم و حتی مستقیم به خودش هم می‌گفتم. اگر بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند پس چگونه تیم ملی ما الان صدرنشین گروه خودش است؟ چطور ما سومین دوره متوالی است که به جام جهانی صعود کرده و درحال حاضر بیشترین شانس را برای صعود داریم؟ اصلا چرا خود اسکوچیچ حاضر شده سرمربی یک مشت بازیکنی باشد که تاکتیک‌پذیر نیستند؟  
  • شاید یکسری همبازی مهدی طارمی یا افراد حسود زبل بازی درآورده و او را جلو انداخته و حالا قایم شده اند. من یک چیزهایی شنیدم و امیدوارم صحت نداشته باشد اما اگر یکی دو بازیکن ملی پوش مهدی طارمی را از سر حسادت یا مشکل با اسکوچیچ و هر چیز دیگری وسط انداخته اند مرد باشند و همین الان بیایند حرف بزنند. در فوتبال هیچ چیزی پشت پرده نمی‌ماند و زیرآب زنی و آب زیرکاه بازی رو می‌شود. همچنین بزدل‌هایی که خودشان را زبل می‌دانند دستشان رو می‌شود.
  • مهدی طارمی در حال حاضر چه آقایان خوششان بیاید یا نیاید برند فوتبال ایران در آسیا و دنیاست. او ستاره بی رقیب فوتبال ما در ۱۰ سال گذشته بوده است و نباید او را از تیم ملی یک کشور گرفت. دعوت نکردن مهدی طارمی مثل این است که آرژانتینی‌ها مسی را دعوت نکنند یا اینکه فرانسه امباپه را خط بزند یا در آسیا کره جنوبی سون ستاره تاتنهام را نادیده بگیرد. این تصمیم مسخره و خنده دار است که یک بازیکن را به خاطر ابراز عقیده ساده خط بزنیم.


    1984