جای خالی دهقانی با بازیکن خارجی پر می‌شود؟

جای خالی دهقانی با بازیکن خارجی پر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که پرسپولیس بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش، جدا از جذب 3 بازیکن تاجیکستانی، سراغ 2 بازیکن خارجی دیگر هم خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، با جدایی رضا دهقانی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی، حالا قرمزها 2 جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسالشان دارند.

با توجه به سن دهقانی – 24 سال - او جزو سهمیه بزرگسال پرسپولیسی‌ها محسوب می شد اما به دلیل ترافیک بالا در خط میانی پرسپولیس تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و حالا اخبار غیررسمی حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی دارد قصد دارد سراغ جذب یک بازیکن خارجی دیگر برود.

شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از این است که یحیی عملکرد چند بازیکن را در پست مهاجم نوک و هافبک پسندیده و احتمالا در چند روز آینده از بازیکنان موردنظرش رونمایی خواهد کرد.

این وسط برخی اخبار یا بهتر بگوییم شایعات هم حاکی از آن است که شاید احمد نوراللهی به پرسپولیس برگردد. با توجه به اینکه شباب الاهلی سراغ ماشاریپوف رفته این شایعه مطرح شده که شاید نوراللهی قراردادش با تیم اماراتی را فسخ کرده و به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس برگردد. شایعه‌ای که بعید است درست باشد و پیش از این هم باشگاه شباب الاهلی احتمال قطع همکاری با بازیکن ایرانی‌اش را رد کرده بود.

7655