بالا رفتن احتمال خروج مرد نروژی/ گزینه اصلی منچستر از هلند می‌آید

بالا رفتن احتمال خروج مرد نروژی/ گزینه اصلی منچستر از هلند می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آژاکس آمستردام هلند دیدگاه هایش را درباره شیوه ای که دوست دارد تیمش بازی کند، به هیئت مدیره باشگاه منچستر یونایتد ارائه داده و گزارشات اخیر در این زمینه می گویند که او می تواند جایگزین سولشر باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Manchester Evening News، بعد از باخت دو بر صفر مقابل رقیب همشهری، سرمربی نروژی شیاطین سرخ تحت فشار بسیار زیادی قرار گرفته که این وضعیت می تواند شرایط تیم را عوض کند. این باخت، چهارمین باخت از شش بازی آخر تیم در لیگ برتر بوده است.

مدیران باشگاه منچستر یونایتد بعد از باخت پنج بر صفر برابر لیورپول، به دنبال اخراج اوله گونر سولشر بودند اما نداشتن برنامه‌ی مناسب برای جایگزینی او باعث شد که دست نگه دارند؛ اما بعد از باخت شیاطین سرخ مقابل منچستر سیتی، بسیاری از هواداران منچستر یونایتد خواهان تغییر هستند و اریک تن هاگ، یکی از گزینه های محبوب آن ها برای جانشینی مرد نروژی بوده است.

مربی پنجاه و یک ساله از سال ۲۰۱۷ در آژاکس آمستردام مشغول به کار بوده و سابقه خوبی هم داشته است؛ تا جایی که تیم را به پنج جام رسانده و در سال ۲۰۱۹ نیز به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است. این مربی با شهرتی که در ارائه‌ی سبک بازی تهاجمی داشته، باعث شده هواداران منچستر یونایتد خواهان تلاش باشگاه برای آوردن او به اولدترافورد باشند.

9404