لیورپول و کلوپ سرانجام تسلیم شدند/ اولین شکست قرمزها در لیگ برتر

لیورپول و کلوپ سرانجام تسلیم شدند/ اولین شکست قرمزها در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار خارج از خانه برابر وستهام یونایتد با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا اولین باخت خود را در فصل تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم وستهام و لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه لندن به میدان رفتند. این بازی بین تیم‌های رده سوم و چهارم برگزار می‌شد. شاگردان دیوید مویس فصل خوبی را پشت سر می‌گذرانند و خود را در بین 4 تیم مدعی می‌بینند. در آن سو لیورپول نیز تا پیش از شروع این دیدار، شکستی را تجربه نکرده بود. 

در نیمه اول ابتدا آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول به اشتباه دروازه خود را در دقیقه 5 باز کرد، اما ترنت الکساندر آرنولد موفق شد در دقیقه 41، همه چیز را برابر کند. 

در نیمه دوم شاهد بازی پرهیجانی بودیم. در دقیقه 67 پابلو فورنالس گل دوم را وارد دروازه آلیسون کرد و در دقیقه 74، کورت زوما حساب کار را 3-1 به سود میزبان کرد تا به کلوپ شوک اساسی وارد شود. در دقیقه 83 دیووک اوریگی موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش بدهد، اما در نهایت لیورپول با نتیجه 3-2 متحمل شکست شد تا اولین باخت را در این فصل به دست بیاورد. 

در دیگر دیدارهای مهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال موفق شد با تک گل امیل اسمیت رو، 1-0 از سد واتفورد عبور کند و اورتون و تاتنهام به تساوی بدون گل رضایت دادند.

4416