فرانک لمپارد به دنیای مربیگری برمی‌گردد؟

فرانک لمپارد به دنیای مربیگری برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد، هافبک اسطوره‌ای سابق چلسی که در دوران مربیگری خود در باشگاه چلسی نتوانست موفقیت خاصی داشته باشد و در نهایت از کار برکنار شد، ممکن است دوباره در همین روز ها به دنیای مربیگری برگردد و یک چالش بزرگ را بپذیرد و ریسکی بزرگ انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، نوریچ سیتی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس اصلا عملکرد جالبی نداشته است به طوری که این تیم اکنون در لیگ برتر انگلیس قعر نشین است و در جایگاه بیستم این لیگ قرار گرفته است.

نوریچ سیتی از 11 بازی خود تنها 5 امتیاز گرفته است و آن ها اکنون در این فصل هدفی جز بقا در لیگ برتر انگلیس ندارند و به دنبال راهی هستند تا بتوانند در لیگ برتر انگلیس بمانند و در این فصل سقوط نکنند.

به تازگی باشگاه نوریچ سیتی اقدام به اخراج دنیل فارکه سرمربی خود کرده است چرا که این سرمربی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

اکنون به گفته روزنامه دیلی میل، یکی از اصلی ترین گزینه های نوریچ سیتی برای هدایت این تیم، فرانک لمپارد است و آن ها به دنبال مذاکره با او و راضی کردن این اسطوره چلسی هستند.

لمپارد در چلسی جای خود را به توخل داد و اگر راهی نوریچ سیتی شود، چالش بزرگی برای بقای این تیم در لیگ برتر انگلیس خواهد داشت.

1470