فاجعه تاکتیکی منچستریونایتد در دربی؛ رونالدو بیشتر مدافع بود تا مهاجم!

فاجعه تاکتیکی منچستریونایتد در دربی؛ رونالدو بیشتر مدافع بود تا مهاجم!

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته (شنبه) دربی شهر منچستر میان دو تیم منچستر یونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد و در این بازی سیتیزن ها در نهایت توانستند با نتیجه دو بر صفر منچستر یونایتد را شکست دهند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستر یونایتد از تاکتیک اوله گونار سولشر در این بازی انتقادات زیادی داشتند. در واقع سولشر در این فصل به طور کلی عملکرد خوبی نداشته است و هواداران شیاطین سرخ از عملکرد و نتایج او راضی نیستند. منچستر یونایتد پس از تحقیر 5 بر صفر مقابل لیورپول این بار در دربی شهر منچستر هم شکست خورد و در خلق موقعیت برای گلزنی در این بازی ناکام بود.

اما یکی از آماری که عمق فاجعه تاکتیکی منچستر یونایتد در این بازی را نشان می دهد مربوط به کریستیانو رونالدو است. فوق ستاره پرتغالی در بازی مقابل منچسترسیتی تنها یک بار در محوطه جریمه حریف توپ را لمس کرد و آن هم مربوط به زمانی بود که یک شوت والی به سمت دروازه ادرسون زد. اما رونالدو دو بار در محوطه جریمه خودی لمس توپ داشت و این قضیه نشان می دهد که مشارکت رونالدو در امر دفاعی بیش از امر هجومی بوده است و تاکتیک منچستریونایتد در این بازی کاملا شکست خورده است و شیاطین سرخ نتوانسته اند موقعیت خطرناکی روی دروازه منچسترسیتی ایجاد کنند.

1470