حواس‌پرتی عجیب بوسکتس؛ جا گذاشتن بازوبند کاپیتانی در بین دو نیمه!

حواس‌پرتی عجیب بوسکتس؛ جا گذاشتن بازوبند کاپیتانی در بین دو نیمه!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلتاویگو رفت و در نهایت بازی سه بر صفر برده را با نتیجه تساوی سه بر سه عوض کرد و نتوانست هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که در این بازی افتاد مربوط به این بود که سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا در بین دو نیمه بازوبند کاپیتانی خود را در رختکن جا گذاشت و بدون بستن بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد و در نیمه دوم او بدون بازوبند کاپیتانی دیده شد. در حقیقت بوسکتس در نیمه اول بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت اما در نیمه دوم چیزی بر بازوی او بسته نشده بود و به نظر می رسد که بوسکتس در بین دو نیمه بستن آن را فراموش کرده است و عملا بارسلونا در نیمه دوم کاپیتانی نداشت!

پس از جدایی مسی از بارسلونا، سرخیو بوسکتس در این فصل کاپیتان بارسلونا شده است اما قدری عجیب به نظر می رسد که بستن بازوبند را در بین دو نیمه فراموش کرده است. بوسکتس در بازی مقابل سلتاویگو موفق شد گلزنی کند و عملکرد خوبی در نیمه اول داشت اما در نیمه دوم او هم مانند سایر بازیکنان بارسلونا نتوانست کاری را از پیش ببرد.

1470