آخرین تغییرات جدول مدعیان کفش طلا/ صعود لوا به پله پنجم

آخرین تغییرات جدول مدعیان کفش طلا/ صعود لوا به پله پنجم

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم لهستانی باواریایی ها در فصل جاری نیز جزو مدعیان اصلی کسب عنوان آقای گلی در قاره‌ی اروپا و دریافت جایزه‌ی کفش طلا می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی پوش لهستانی با گلزنی اش در مسابقه برابر فرایبورگ به رده‌ی پنجم جدول اسامی بازیکنان مدعی کسب کفش طلای اروپا در فصل جاری صعود کرد.

روبرت لواندوفسکی در حال حاضر سیزده گل در بوندس لیگای یک به ثمر رسانده است و با بیست و شش امتیاز در رده‌ی پنجم جدول مذکور قرار دارد.

در رده‌ی نخست این جدول، اوموی جوانفو از تیم مولده نروژ قرار دارد که بیست و چهار گل زده و سی و شش امتیاز نیز کسب کرده است.

اولسن از لیلستروم نروژ با بیست و یک گل و کسب امتیاز سی و یک و نیم در رتبه‌ی دوم جدول و دال از لیگ جزایرو فارو با بیست و هفت گل زده و بیست و هفت امتیاز به دست آورده، رتبه‌ی سوم جدول مدعیان کسب کفش طلای اروپا را به خود اختصاص داده است.

در بین لیگ های معتبر اروپایی، به غیر از روبرت لواندوفسکی، محمد صلاح با دَه گل و کسب بیست امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار دارد و ارلینگ هالند نروژی، کریم بنزما از فرانسه و چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی لاتزیو با به ثمر رساندن نُه گل و به دست آوردن هجده امتیاز، به صورت مشترک در جایگاه سوم جدول مدعیان کسب کفش طلای اروپا قرار گرفته اند.

9404