حمله مورینیو به بازیکنانش پس از ثبت 6 شکست از 12 بازی قبلی

حمله مورینیو به بازیکنانش پس از ثبت 6 شکست از 12 بازی قبلی

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم یک شکست ناامیدکننده دیگر را تجربه کرد و در مقابل تیم کمتر شناخته شده ونتزیا با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، تیم زانتی در این بازی نه تنها سه گل زد بلکه دو شوت دیگر به تیرک زد و از سویی روی پاتریسیو با دو توپگیری تماشایی مانع از آن شد تا شکست رم سنگین تر شود. در حقیقت رم در شش تا از دوازده بازی آخرش شکست خورده که یکی از این باخت ها با نتیجه شش بر یک مقابل تیم بودو گلیمت بود. جالوروسی ها فقط یک چهار تا از این دوازده بازی را برده اند و دو بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

مورینیو در بازی مقابل ونتزیا سیستم تیمش را از 1-3-2-4 به 2-1-4-3 تغییر داد که کومبولا در خط دفاعی قرار گرفت. مورینیو پس از این شکست گفت:"ممکن است که فصل دردناکی برای رم باشد اما همین باعث خواهد شد تا چیزهای زیادی را برای آینده متوجه شویم. این که هدف ما رتبه چهارم باشد به این معنی نیست که فقط می خواهیم چهارم شویم. تا آخرین لحظه تلاش می کنیم. هدف ما قرار گرفتن در رده چهارم است و برایش می جنگیم. پارسال هفتم شدیم اما ترکیب ما بهتر از پارسال نیست. بازیکنان باتجربه ای را از دست دادیم. رینولدز که دفاع کناری من روی نیمکت است فقط دو، سه بازی در لیگ ایتالیا داشته و تریپی نیز از لیگ رزروها آماده است. دروازه بان با نظر شخص خودم خریده شده است، همین طور آبراهام که به خواست من جذب شد. بقیه بازیکنان مربوط به پارسال هستند. امسال سالی نیست که بخواهیم در بالای جدول قرار بگیریم. در هر صورت این اتفاقات باعث می شود که درک بیشتری نسبت به تیم داشته باشم، درکی که تا دو، سه ماه پیش نداشتیم."

بدین ترتیب مورینیو برای یک بار دیگر به بازیکنانش حمله کرد تا آنها را مقصر نتایج ضعیف معرفی کند.

4125