نظر شرفی درباره اختلاف طارمی و اسکوچیچ؛ برخورد به شیوه انار آبلمبویی!

نظر شرفی درباره اختلاف طارمی و اسکوچیچ؛ برخورد به شیوه انار آبلمبویی!

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای اصغر شرفی در گفت و گو با خبرورزشی را برایتان انتخاب کردیم. او حرفهای قابل توجهی درباره خط خوردن مهدی طارمی از فهرست تیم ملی زده است:

  • از اسکوچیچ در چنین شرایطی بعید بود که بگوید بازیکن من تاکتیک پذیر نیست. آخر الان وقت ایراد گرفتن است؟ تیمی‌که در حال جمع آوری امتیاز برای صعود به جام جهانی است باید کمترین تنش را حس کند. از آن طرف مهدی طارمی هم که امروز برای خودش کسی شده و فکر می‌کند از همه بزرگتر است باید بداند با یک گردش زانو و یا مچ پا، دیگر این طارمی از بین می‌رود. 
  • درباره مهدی ‌طارمی باید بگویم این دفعه اولش نیست که از این کارها می‌کند. او در این سالها چند بار با این قبیل حواشی به خودش و تیمش ضرر زده است. در پرسپولیس هم که بود از این کارها می‌کرد و حرف از گنده بودنش در تیم می‌زد.
  • با دعوت نکردن طارمی از سوی اسکوچیچ یا از آن طرف بی محلی به تماس مربیان تیم ملی توسط طارمی، الان در لبنان جشن گرفتند ما اینجا پاچه هم را گرفته‌ایم. به هرحال طارمی یک فوتبالیست خوب است. کسی است که قد و بالای خوبی دارد و می‌تواند دریبل بزند و لابه لای مدافعان می‌پیچد و خواه یا ناخواه به او می‌خورند و می‌تواند پنالتی بگیرد. من فوتبال بازی کرده‌ام، مربیگری کرده‌ام و این چیزها را می‌دانم. نبود چنین بازیکنی به ضرر تیم ملی فوتبال است.
  • من خودم اگر سرمربی بودم حتماً از طارمی نهایت استفاده را می‌کردم بعد که کارم تمام شد او را مثل انار آبلمبو می‌گذاشتم کنار و به یادش می‌آوردم که نباید چنین رفتارهایی بکند.


    1984