ستاره سابق میلان هدایت تیم ایتالیایی را به عهده گرفت

ستاره سابق میلان هدایت تیم ایتالیایی را به عهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه جنوا در توییتی اعلام کرد که آندری شوچنکو ستاره اوکراینی سابق میلان هدایت این تیم را به عهده گرفته است.

به گزارش فوتبالی، جنوا که در حال حاضر در رتبه هفدهم لیگ ایتالیا قرار دارد، روز شنبه قرارداد داویده بالاردینی مربی قبلی خود را فسخ کرد و حالا با توییتی با پرچم اوکراین خبر استخدام شوچنکو را اعلام کرده است.

شوچنکو در تابستان گذشته و پس از یورو از تیم ملی اوکراین جدا شد و حالا به ایتالیا برمی گردد، کشوری که بهترین دوران فوتبالش را در آن جا داشته است. شوچنکو قراردادی یک سال و نیمه را با جنوا امضا کرده است و قرار است که سالی دو میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

آندری شوچنکو در یوروی گذشته تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت و تیمش عملکرد قابل قبولی داشت اما از صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات باز ماندند و از رقابت ها کنار رفتند. شوچنکو مربیگری را از سال 2016 در تیم ملی اوکراین آغاز کرد که در ابتدا نقش کمک مربی را داشت اما به تدریج به عنوان سرمربی انتخاب شد. او حالا چالشی جدید را در سطح باشگاهی خواهد داشت و در جنوا می تواند عیار مربیگری خود را نشان بدهد و شاید بتواند در صورت موفقیت در این تیم به تیم های بزرگ تر نظیر تیم سابقش میلان برود.

4125