رمزگشایی از خوشحالی گل نیمار؛ به چه کسی اشاره کرد؟

رمزگشایی از خوشحالی گل نیمار؛ به چه کسی اشاره کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برزیلی ها از سانحه هوایی وحشتناکی که منجر به مرگ ماریلیا مندونچا خواننده 26 ساله شد، به شدت ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، این خواننده جوان در حال سفر به ایالت میناز ژرایس در برزیل بود و قرار وبد که کنسرتی را در ان جا برگزار کند چرا که به یکی از موفق ترین و محبوب ترین خواننده های برزیل تبدیل شد. در این سانحه هوایی، عموی او آبیسیلی سیویرا دیاش فیلیو، تهیه کننده اش هنریک ریبیرو، خلبان و کمک خلبان این جت شخصی حضور داشتند. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه ادام هدارد.

نیمار که یکی از علاقمندان به موزیک در برزیل است و رابطه خوبی با این خواننده دارد، در حین بازی مقابل بوردو به او ادای احترام کرد. بازیکن پی اس جی گل اول بازی را با پاس امباپه به ثبت رساند و با یک حرکت احساسی از این خواننده یاد کرد. نیمار پیراهن پی اس جی را بالا زد تا پیراهن زیر خود مشخص شود. ستاره پی اس جی خطاب به خواننده فقید نوشته بود"هوادار ابدی تو خواهم بود، ملکه غم. آسوده بخواب."

ستاره برزیلی البته در پیامی اینستاگرامی نیز با انتشار ویدیویی از خودش در  در حال همخوانی در کنسرت ماریلیا نوشت:" حضور در کنسرت تو یکی از بزرگترین سورپرایزهای زندگی من بود. تو برایم ترانه "تولدت مبارک، خواندی. عجب افتخاری بود. نام خودت را در برزیل و کل دنیا ثبت کردی. هوادار ابدی تو خواهم بود. آسوده بخواب."

4125