نصاری: عادت دارم هر ۵ سال یک بار دَبل کنم/ در بازی‌های بعدی پُست هافبک تهاجمی را به ریکانی تقدیم می‌کنم!

نصاری: عادت دارم هر ۵ سال یک بار دَبل کنم/ در بازی‌های بعدی پُست هافبک تهاجمی را به ریکانی تقدیم می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که به خاطر عدم حضور طالب ریکانی در میدان در پست هافبک دفاعی تیمش بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حکیم نصاری در مورد برتری تیمش برابر نساجی گفت: این بازی واقعاً برای هر دو تیم سخت بود، چون زمین چمن اصلاً شرایط خوبی نداشت، ولی خدا را شکر که سه امتیازی مهم در زمین حریف گرفتیم. در سه بازی قبلی هم این شایستگی را داشتیم که بیشتر امتیاز بگیریم و به‌عنوان مثال در بازی با فجرسپاسی 10 موقعیت خوب را از دست دادیم.
وی در واکنش به انتقاداتی که از کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان صورت گرفته بود، تصریح کرد: همه ما تحت فشار بودیم و می‌دانستیم هواداران هم ناراحت هستند. حتی بعد از بازی با فجر هواداران صنعت نفت به تمرین آمده و گلایه‌های خود را گفتند. خدا را شکر که این بازی را بردیم و حالا از اینجا به بعد مهم است که خوب نتیجه بگیریم و روندی صعودی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که پنج سال پیش در لیگ برتر دَبل کرده بود، درباره زدن دو گل به نساجی اظهار داشت: من شب گذشته تازه یادم آمدم که پنج سال پیش دَبل کردم و جالب اینجاست که در سال 90 یعنی 10 سال پیش هم که در فولاد بودم، در بازی با تراکتور دو گل زدم. کلاً عادت دارم که هر پنج سال یک بار دَبل کنم. واقعیت این است که با زدن دو گل احساس سبکی دارم و خوشحالم که هواداران ما از این برد شاد شدند. مهم نتیجه گرفتن تیم است و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم دوباره گل بزنم.

نصاری راجع به بازی کردن در پست هافبک تهاجمی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: با توجه به غیبت آقا طالب (ریکانی) که محروم بود در این پست بازی کردم، ولی در بازی‌های قبلی هافبک دفاعی بودم. در بازی‌های بعدی که کاپیتان ما برمی‌گردد پُست هافبک تهاجمی را به ریکانی تقدیم می‌کنم!

6641