باز شدن پای یک مربی آلمانی به پرونده‌ی جانشینان احتمالی سولشر

باز شدن پای یک مربی آلمانی به پرونده‌ی جانشینان احتمالی سولشر

پایگاه خبری فوتبالی - با نمایش ها و نتایج نسبتا ضعیفی که سرمربی منچستر یونایتد کسب کرده و آخرین آن ها نیز در دیدار دربی روز گذشته بود که به شکست سرخپوشان منچستری منتهی شد، حالا بازار گمانه زنی ها در رسانه های اروپایی و انگلیسی به منظور تعیین جانشین احتمالی برای مرد نروژی، بسیار داغ تر از قبل گشته و در همین راستا، اخیرا پای یک مربی آلمانی نیز به این ماجرا باز شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ کشور آلمان، رالف رانگنیک، سرمربی شصت و سه ساله‌ی آلمانی به حضور در منچستر یونایتد علاقه‌ مند بوده و آماده است تا در صورت اخراج اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ به این باشگاه انگلیسی بیاید. حتی در صورت وقوع چنین اتفاقی نیز به نظر می‌ رسد که رالف رانگنیک از دیدگاه مدیران منچستر یونایتد، به عنوان گزینه‌ ای کوتاه‌ مدت (به طور مثال تا پایان فصل جاری) برای نیمکت شیاطین سرخ منچستری مطرح باشد.

رالف رانگنیک آلمانی در آخرین تجربه‌ های مربی‌گری خود، در فصل‌ های 2016-2015 و 2019-2018 روی نیمکت تیم لایپزیش نشست و تا سال 2020 نیز به عنوان مدیر بخش ورزش و توسعه شرکت ردبول مشغول به فعالیت بود. رالف رانگنیک از ماه جولای به عنوان مدیر ورزشی باشگاه لوکوموتیو مسکو در کشور روسیه مشغول به فعالیت است. 

9404