لیگ دسته یک/ صدرنشینی خیبر و حضور دو مدعی بی‌ادعا

لیگ دسته یک/ صدرنشینی خیبر و حضور دو مدعی بی‌ادعا

پایگاه خبری فوتبالی- رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران از هفته چهارم عبور کرد و خیبر خرم آباد با 10 امتیاز پیشتاز 18 تیم حاضر در این مسابقات می باشد.

به گزارش فوتبالی، هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر به پایان رسید و تیم خیبر باوجود توقف مقابل تیم تازه لیگ یکی شده مس شهر بابک همچنان صدر جدول را در پایان این هفته حفظ کرد.
خرم آبادی که فصل گذشته هم تیمی خوب و مدعی بودند، در این فصل با یک مربی کاربلد و باتجربه مثل محسن عاشوری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از مدعیان اصلی راه‌یابی به لیگ برتر هستند. شروع خیبر بسیار خوب بود و آنها با ۳ پیروزی، یک مساوی و ۱۰ امتیاز فعلاً پیشتاز این رقابت‌ها هستند.

مدعیان بی ادعا

حضور دو تیم بی ادعا در صف مدعیان جلب توجه می‌کند. قشقایی شیراز با یک مربی جوان و تازه کار اما نام آشنا به اسم مهدی رجب زاده در حال شگفتی آفرینی است و با ۳ پیروزی، یک شکست و ۹ امتیاز سایه به سایه صدرنشین مسابقات حرکت می‌کنند و در انتظار لغزش صدرنشین هستند. همچنین تیم شهرداری همدان که در این فصل به لیگ دسته یک صعود کرده نیز با نتایج خوبی که در ۴ هفته ابتدایی گرفته، فعلاً در صف مدعیان قرار دارد.

شهرداری همدان با یک مربی بومی به اسم رضا طلایی منش ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۸ امتیاز کسب کرده تا با تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان فعلاً در رده سوم قرار داشته باشد. شهرداری همدان با توجه به ساختاری که دارد ظرفیت حفظ این روند را تا پایان فصل دارد و آنها می‌توانند یکی از شگفتی سازان این مسابقات باشند.

نارنجی های کمتر از انتظار

در ۴ هفته گذشته از لیگ دسته اول تیم‌هایی هستند که کمتر از انتظاری که از آنها می‌رفت نتیجه گرفته و از تیم‌های مدعی فاصله گرفته‌اند.

بادران یکی از اولین تیم‌هایی است که تا امروز در این مسابقات فاصله گرفته است. بادرانی ها که فصل گذشته مدعی جدی صعود به لیگ برتر بودند و تا آخرین لحظه هم این شانس را داشتند، در این فصل شروع خوبی نداشتند و با ۲ امتیاز از ۴ بازی در رده چهاردهم قرار دارد.

مس کرمان هم یکی دیگر از تیم‌هایی است که کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته و با ۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است. مسی‌ها هم فصل گذشته یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بودند و این شانس را در دو هفته پایانی از دست دادند.

دیگر تیمی که باید گفت کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته، سایپا تهران است. نارنجی‌های تهران که فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کردند و انتظار می‌رود خیلی زود به لیگ برتر بازگردند، با ۵ امتیاز از ۴ بازی در رده نهم قرار دارند و فعلاً از صف مدعیان فاصله دارند.

جمع لیگ برتری‌های سابق در انتهای جدول جمع است

۴ تیم در انتهای جدول قرار دارند که همه آنها سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند و حتی در بین آنها تیمی مثل استقلال خوزستان سابقه قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه‌اش دارد.

استقلال خوزستان با ۲، شاهین بوشهر به همراه پارس جنوبی جم و ماشین سازی هر کدام با یک امتیاز در ۴ رده پایانی جدول قرار دارند که حضور این ۴ تیم در انتهای جدول جای تعجب دارد.

6641