وقتی امباپه دلیلی برای نگرانی نمی‌بیند

وقتی امباپه دلیلی برای نگرانی نمی‌بیند

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پاریسن ژرمن معتقد است با این که پاریسن ژرمن هنوز در بالاترین سطح خود بازی نمی‌کند، دلیلی برای دست‌پاچه شدن و نگرانی نمی‌بیند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند با پیروزی 2-3 مقابل بوردو، فاصله خود را با تیم دوم جدول به 10 امتیاز افزایش دهند تا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرده باشند. در این دیدار پاریسی‌ها با 3 گل جلو افتادند، اما در نیمه دوم، آن‌ها دو گل دریافت و خطر کامبک را در بیخ گوش خود احساس کردند، اما در نهایت موفق شدند 3 امتیاز را مال خود کنند. 

امباپه زننده گل سوم پاریس بعد از پایان بازی به کانال پلاس گفت: "ما در لحظات پایانی لغزشی نداشتیم. این بازی بیش از حد معمول برای ما سخت بود، اما توانستیم با کنترل کردن بازی، خودمان را راحت کنیم. آن‌ها در پایان بازی گل زدند و البته می‌توانستیم جلوی آن را بگیریم، اما نمی‌توانم بگویم که ترسیدیم. در هفته‌های قبل، بیشتر احساس ترس داشتیم، اما در این بازی، کیفیت خود را به نمایش گذاشتیم."

امباپه در ادامه گفت: "مردم حق دارند که نظرشان را بگویند و می‌توانند فکر کنند که ما بد بازی می‌کنیم، اما من چنین نظری ندارم و اوضاع ما اصلا بد نیست."

4416