مصدومیت کاتالان‌ها تمامی ندارد!/ تایید آسیب‌دیدگی دو بازیکن دیگر بارسلونا

مصدومیت کاتالان‌ها تمامی ندارد!/ تایید آسیب‌دیدگی دو بازیکن دیگر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - از نیوکمپ خبر می رسد که بحران مصدومیت ها در اردوی بارسلونا ادامه دارد و در جدیدترین موارد، بعد از اتمام دیدار شب گذشته‌ی آبی اناری ها با سلتاویگو در لالیگا، دو بازیکن دیگر بلوگرانا دچار مشکل آسیب دیدگی شده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بارسلونا شب گذشته در شرایطی با برتری سه بر صفر نیمه نخست مقابل سلتاویگو را به پایان رساند که آنسو فاتی، مهاجم جوان کاتالان ها در دقیقه چهل و چهار با مصدومیت همسترینگ، زمین مسابقه را ترک کرد. در آغاز نیمه دوم نیز رونالد آرائوخو جانشین اریک گارسیا شد و بعد از آن، آبی اناری ها با انتشار توئیتی، از مصدومیت عضلانی اریک گارسیا خبر دادند. آزمایش‌ های بیشتر، مدت زمان دوری این دو بازیکن از میادین مسابقات را مشخص خواهد کرد.

خبرگزاری‌ های کشور اسپانیا، مصدومیت آنسو فاتی را نسبتا جدی اعلام کرده‌ اند که ممکن است گلزن شماره‌ی 10 بارسلونا را تا یک ماه، دور از میادین رقابت ها نگاه دارد. به این ترتیب، آنسو فاتی نمی‌ تواند اسپانیا را در دیدارهای ملی پیش رو همراهی کند و رائول دی‌ توماس، جانشین این مهاجم جوان بلوگرانا در اردوی لاروخا خواهد شد.

این مصدومیت ها در شرایطی به وجود آمده است که تیم بارسلونا در فصل جاری، از آسیب دیدگی های پیاپی بازیکنان خود رنج برده و در دیدار شب گذشته، عثمان دمبله، سرجی روبرتو، سرجینیو دست، جرارد پیکه، پدری گونزالس و سرخیو آگوئرو را به دلیل همین مشکلات ناشی از صدمه دیدگی ها در اختیار نداشت.

9404