دو عدد ویژه برای فالکائو با گلزنی به بارسلونا و رئال مادرید؛ 299 و 300

دو عدد ویژه برای فالکائو با گلزنی به بارسلونا و رئال مادرید؛ 299 و 300

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا موفق شد رایو وایکانو را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر یک شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی خانگی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این پیروزی به آسانی برای شاگردان کارلو آنچلوتی به دست نیامد چرا که در دقایق پایانی این دیدار، نتیجه به حداقل رسیده بود و هر لحظه ممکن بود که مادریدی ها گل مساوی را دریافت کنند و تمام تلاش هایشان بی نتیجه بماند.

در حقیقت این شرایط پس از گل رادامل فالکائو بود که برای رئال مادرید ایجاد شد و بازی دو بر یک شد و دقایق پایانی برای رئال مادرید بسیار پر استرس سپری شد. فالکائو که اکنون در 35 سالگی دوباره به لالیگا بازگشته است با گلی که در دقیقه 77 مقابل رئال مادرید به ثمر رساند به تعداد 300 گل در رده باشگاهی در دوران حرفه ای خود رسید.

جالب اینکه گل قبلی فالکائو برای رایووایکانو مقابل بارسلونا بوده است و بدین ترتیب رادامل فالکائو 299اُمین و 300اُمین گل باشگاهی خود را مقابل بارسلونا و رئال مادرید به ثمر رسانده است؛ مهاجمی که بین سال های 2011 تا 2013 در اتلتیکو مادرید مطرح شد و هنوز هم در 35 سالگی کابوس رئال و بارسا می شود!

1470