سه امتیاز دیگر در حساب رئال مادرید در شبی که فالکائو زهر خود را ریخت!

سه امتیاز دیگر در حساب رئال مادرید در شبی که فالکائو زهر خود را ریخت!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و رایو وایکانو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در هفته سیزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک رئال مادرید خاتمه یافت و شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند سه امتیاز دیگر را به دست بیاورند و به تلاش خود برای صدرنشینی در لالیگا ادامه دهند؛ آن ها اکنون بالاتر از رئال سوسیداد صدرنشین لالیگا هستند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی وینی جونیور عملکرد خوبی داشت و روی گل اول بسیار تاثیر گذار بود و استارت او بود که گل اول مادریدی ها را ساخت. وینیسیوس با پاس خود به آسنسیو او را در موقعیت مناسبی قرار داد و وینگر اسپانیایی هم پاسی زیبا به تونی کروس داد تا هافبک آلمانی با شوت محکم خود گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند.

پیش از پایان نیمه اول، کریم بنزما روی سانتر دیدنی داوید آلابا مقابل دروازه تقریبا خالی قرار گرفت و گل دوم مادریدی ها را هم به ثمر رساند.

در نیمه دوم علی‌رغم اینکه رئال مادرید حملاتی داشت اما موفق به گلزنی نشد تا اینکه رادامل فالکائو در دقیقه 69 وارد زمین شد و در دقیقه 77 روی یک ضربه سر توانست دروازه رئال مادرید را باز کند و زهر خود را به مادریدی ها بریزد.

در دقایق پایانی رایو وایکانو فرصت گلزنی و به تساوی کشیدن بازی را داشت اما سیو های دیدنی کورتوا مانع از مساوی شدن بازی شد و رئال مادرید هر سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

1470