شیرین‌تر شدن برد پی‌اس‌جی با دبل نیمار

شیرین‌تر شدن برد پی‌اس‌جی با دبل نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد با درخشش نیمار ستاره برزیلی، در برابر بوردو به پیروزی 0-3 دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه، از ساعت 23:30 شنبه شب به وقت تهران، دو تیم تیم بوردو و پاریسن ژرمن در ورزشگاه متموت آتلانتیک به میدان رفتند. دو تیم در شرایط کاملا متفاوت به مصاف یک‌دیگر رفتند. پاریسن ژرمن با 10 برد، 1 تساوی و یک شکست، با 31 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول ایستاده بود و بوردو با 12 امتیاز در رده شانزدهم جای داشت. در این دیدار، لیونل مسی به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ، نتوانست پاریسی‌ها را در همراهی کند. 

در نیمه اول، بوردو بازی را بسیار خوب آغاز کرد، اما این پاریسن ژرمن بود که توسط نیمار با پاس گل کیلیان امباپه در دقیقه 26 به گل اول دست پیدا کرد. همکاری این دو نفر یک بار دیگر نیز نتیجه داد و در دقیقه 43، باز هم نیمار با پاس گل امباپه گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با پیروزی 0-2 مهمان به پایان برسد. 

در نیمه دوم پاریسن ژرمن باز هم توانست برای بار سوم دروازه بوردو را باز کند و این بار خود کیلیان امباپه در دقیقه 63 گلزنی کرد. بعد از این گل، پاریس عقب کشید و همین موضوع باعث شد تا بوردو در دقیقه 78 توسط آلبرت الیس به گل اول برسد. فشار بوردو ادامه داشت و آن‌ها یک بار دیگر نیز توانستند در دقیقه 90+2 توسط امبایه نیانگ، اختلاف را به یک گل کاهش دهند، اما در نهایت پاریسن ژرمن با نتیجه 3-2 پیروز میدان شد. 

4416