لحظه‌ای که وینیسیوس پس از استارت دیدنی مدافعان رایووایکانو را به هم زد

لحظه‌ای که وینیسیوس پس از استارت دیدنی مدافعان رایووایکانو را به هم زد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور این روز ها در رئال مادرید تبدیل به یک ستاره شده است و نشان داده که می توان روی او به عنوان یک بازیکن با استعداد و آینده دار حساب ویژه ای باز کرد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد وینی جونیور در این فصل بی نظیر بوده است به طوری که او توسط کارلو آنچلوتی تبدیل به وینگر چپ ثابت رئال مادرید شده است. سرعت بالا و توانایی عبور از بازیکنان حریف از ویژگی های اصلی وینیسیوس است. این بازیکن برزیلی در فصل های گذشته مشکل تمام کنندگی داشت و نمی توانست توپ های آخر را به گل تبدیل کند اما در این فصل به نظر می رسد که با تمریناتی که داشته، این مشکل او نیز تا حد زیادی رفع شده است.

در دقیقه 50 بازی رئال مادرید و رایو وایکانو، وینی جونیور از زمین خودی یک استارت انفجاری زد و توپ را تا نزدیکی دروازه رایو وایکانو پیش آورد و در آنجا با مدافعان حریف روبرو شد. ستاره برزیلی آنجا بود که توانایی دریبل زنی خود را به نمایش گذاشت و خط دفاعی رایو را کاملا به هم زد و ضربه نهایی خود را هم به توپ زد. توپ در آستانه ورود به دروازه بود و از دروازه بان رایو وایکانو عبور کرده بود که مدافع آخر رایو توپ را دور کرد و مانع از گلزنی وینیسیوس روی این صحنه دیدنی شد.

1470