عکس؛ ناراحتی کوتینیو و گرم کردن زوری وقتی که بارخوان او را صدا زد!

عکس؛ ناراحتی کوتینیو و گرم کردن زوری وقتی که بارخوان او را صدا زد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه بالایدوس مقابل سلتاویگو به تساوی سه بر سه رسید و عملکرد خوبی نداشت.

به گزارش فوتبالی، آبی و اناری پوشان در حالی که در این بازی با نتیجه سه بر صفر از رقیب خود جلو بودند، در نهایت سه گل دریافت کردند و بدین ترتیب کامبک خوردند. همین قضیه انتقادات زیادی را به سمت بارسلونا و بازیکنان این تیم روانه داشته است چرا که به نظر می رسد آن ها در نیمه دوم اصلا بازی را جدی نگرفته اند.

اما یکی از حاشیه هایی که در این بازی به وجود آمد، مربوط به فیلیپ کوتینیو است. به گفته برخی از رسانه های اسپانیایی، ابتدا قرار بوده که او به جای آنسو فاتی که مصدوم شد وارد زمین شود اما رفتاری که کوتینیو داشته باعث شده تا سرجی بارخوان تصمیم بگیرد بالده را وارد زمین کند و از بازی دادن به کوتینیو صرف نظر کرده است.

در واقع طبق تصاویری که منتشر شده است، می بینیم که وقتی که سرجی بارخوان کوتینیو را صدا می زند و از او می خواهد که گرم کند، بازیکن برزیلی ناراحت می شود و با حالتی نه چندان خوشایند و به شکلی که گویا به زور بلند شده است، به سراغ گرم کردن می رود. برداشت بارخوان از این رفتار کوتینیو این بوده که او نمی خواهد بازی کند.

در هر صورت بارخوان آخرین بازی خود را روی نیمکت بارسلونا داشت و باید دید که برخورد ژاوی با کوتینیو چگونه خواهد بود.

1470