واکنش سیمئونه به سرمربی شدن ژاوی در بارسلونا

واکنش سیمئونه به سرمربی شدن ژاوی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به تازگی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا برگزیده شده است و روز دوشنبه قرار است به طور رسمی در بارسلونا و ورزشگاه نیوکمپ معارفه شود و کار خود را به طور رسمی آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، آخرین بازی بارسلونا با سرمربی موقت خود یعنی سرخی بارخوان برگزار شد و بارسلونا با نتیجه سه بر سه در یک بازی عجیب و غریب مقابل سلتاویگو متوقف شد و اکنون بارسای بحران زده به ژاوی تحویل داده می شود.

دیگو سیمونه ملقب به "ال چولو" سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی مهم روخی بلانکو مقابل والنسیا درباره آمدن ژاوی به بارسلونا گفت:"هیچکس به اندازه ژاوی بارسلونا را نمی شناسد و او حالا در بارسا حضور دارد تا شرایط را تغییر بدهد. به نظرم ژاوی عملکرد خوبی خواهد داشت."

در این روز ها بحث های زیادی پیرامون آمدن ژاوی به بارسلونا صورت گرفته است و بسیاری از هواداران بارسلونا از این بابت خوشحال شده اند و منتظر شروع کار او در بارسا هستند. از طرفی برخی هم معقتدند که ژاوی ریسک بزرگی کرده است چرا که بارسلونا شرایطی بحرانی دارد و مانند یک کشتی در حال غرق شدن است که ممکن است ژاوی را هم با خودش غرق کند.

1470