یوونتوس به زور از پس حریف 10 نفره بر آمد

یوونتوس به زور از پس حریف 10 نفره بر آمد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خانگی برابر فیورنتینا ده نفره با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و فیورنتینا از ساعت 20:30 در آلیانز استادیوم به میدان رفتند. بر هیچ کس پنهان نبود که بانوی پیر نیاز شدیدی به 3 امتیاز این دیدار داشت تا بتواند حداقل فاصله‌اش با رده‌های چهار و پنجم کاهش دهد. فاصله یووه با ناپولی و میلان پیش از شروع این بازی 15 امتیاز بود و جبران کردن این فاصله، کار آسانی به نظر نمی‌آید. فیورنتینا در این فصل شروع پر نوسانی داشت، اما توانسته بود از 11 بازی، 18 امتیاز جمع آوری کند و در رده هفتم قرار بگیرد.  

در نیمه اول فیورنتینا بازی را تهاجمی آغاز کرد، اما یووه موفق شد با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و میدان کمی از فشار مهمان بکاهد. در ادامه ویولا می‌توانست در 10 دقیقه پایانی نیمه، دروازه شزنی را باز کند، اما فرصت‌ها به خاطر بی دقتی مهاجمان از بین رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد. 

در نیمه دوم یوونتوس دیگر آن تیم نیمه اول نبود و اصلا اجازه شوت‌زنی به بازیکنان فیورنتینا نداد. در دقیقه 66، نیکولا میلنکوویچ با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد تا کار ایتالیانو و شاگردانش برای رسیدن به 3 امتیاز خیلی سخت شود. بعد از این اتفاق، دیگر یووه از پشت محوطه فیورنتینا تکان نخورد و بالاخره خوان کوادرادو موفق شد در دقیقه 90+1 گل سه امتیازی یووه را به ثمر برساند.

4416