بازگشت یک بازیساز به فهرست بازیکنان تیم ملی+ تصویر

بازگشت یک بازیساز به فهرست بازیکنان تیم ملی+ تصویر

پایگاه خبری فوتبالی- سروش رفیعی در دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ برای اولین مرتبه به فهرست تیم ملی راه پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، یکی از مهم ترین تغییرات فهرست جدید دراگان اسکوچیچ، دعوت از سروش رفیعی برای دو دیدار برابر لبنان و سوریه در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی است؛ بازیکنی که آخرین مرتبه در دوران کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و پس از مصاحبه‌ای که انجام داد، به نوعی در لیست سیاه سرمربی سابق پرتغالی تیم ملی قرار گرفت.


رفیعی حالا پس از چند سال در شرایطی به اردوی تیم ملی بازگشته که در کنار سامان قدوس و یاسین سلمانی سه بازیکنی به شمار می روند که توانایی بازی در پست هافبک پشت مهاجم یا همان پلی میکر را دارند.

سروش رفیعی در جام ملت‌های آسیا یکی از بازیکنان مورد نظر کی‌روش بود، ولی پس از اینکه ماجرای خدمت سربازی برای او ایجاد شد، رفته رفته از تیم ملی فاصله گرفت و حالا پس از چیزی حدود 5 سال بار دیگر به تیم ملی برگشته و اینبار زیر نظر سرمربی سابقش در فولاد برای رسیدن به ترکیب اصلی باید تلاش کند.

 این بازیکن پس از قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیسی‌ها، مورد توجه امیرقلعه نویی قرار گرفت و فصل گذشته نیز یکی از بازیکنان شاخص سپاهان در کسب عنوان نایب قهرمانی بود. او طی چهار بازی گذشته نیز یکبار موفق به گلزنی برای طلایی پوشان اصفهانی شده و حالا به واسطه همین عملکرد در آخرین فهرست تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ که سابقه همکاری با این بازیکن را در فولاد دارد، به تیم ملی دعوت شده است.

۴۱۵۴