پایان کار بارخوان در بارسلونا با کامبک تلخ؛ عملکرد او چگونه بود؟

پایان کار بارخوان در بارسلونا با کامبک تلخ؛ عملکرد او چگونه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - هفته سیزدهم لالیگا آخرین ایستگاه مربیگری سرخی بارخوان در بارسلونا بود چرا که روز دوشنبه ژاوی هرناندز در بارسلونا معارفه می شود و از بازی مقابل اسپانیول به طور رسمی روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست و کار خود را شروع می کند و بدین ترتیب هواداران بارسلونا منتظر شروع یک دوران جدید در تیم خود هستند.

به گزارش فوتبالی، پس از شروع فاجعه بار رونالد کومان در این فصل، مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند که سرمربی هلندی را پس از شکست مقابل رئال مادرید و شکست بعدی مقابل رایووایکانو، اخراج کنند و بدین ترتیب او را فورا برکنار کردند و تا زمان توافق با ژاوی و باشگاه السد قطر برای بازگشت اسطوره بارسلونا به این تیم، سرخی بارخوان به عنوان سرمربی موقت بارسلونا انتخاب شد. بارخوان در تیم دوم بارسلونا یعنی همان بارسلونای بی مربیگری می کرد و به طور موقت سرمربی بارسلونا شد.

بارخوان در سه بازی هدایت بارسا را بر عهده داشت؛ دو بازی لالیگایی و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا. بارسلونا با هدایت بارخوان هر دو بازی را در لالیگا مساوی کرد. تیم او مقابل آلاوز به تساوی یک بر یک رسید و مقابل سلتاویگو یک کامبک تلخ را تجربه کرد و در حالی که با سه گل پیش بود در نهایت بازی را با تساوی سه بر سه به پایان برد.

او مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا بارسا همچنان شانس صعود از گروه را داشته باشد.

بارخوان در سه بازی، یک برد و دو مساوی داشت، تیم او 5 گل زد و 4 گل دریافت کرد.

1470