عکس؛ لحظه‌ای که شوت دیدنی آسپاس در دقیقه 97 وارد دروازه بارسلونا شد

عکس؛ لحظه‌ای که شوت دیدنی آسپاس در دقیقه 97 وارد دروازه بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از عجیب ترین بازی های این فصل از رقابت های لالیگا امروز رقم خورد و بارسلونا در حالی که با سه گل از سلتاویگو پیش بود در نهایت کامبک خورد و بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگا 2021/22، بارسلونا در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلتاویگو رفت و در حالی که شروعی طوفانی داشت و توانست در همان نیمه اول سه گل به ثمر برساند و با نتیجه سه بر صفر پیش بیفتد، اما در ادامه کار و در نیمه دوم سه گل دریافت کرد و بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

درخشان ترین چهره و بهترین بازیکن این دیدار، یاگو آسپاس بود کسی که دو گل در این بازی به ثمر رساند و گل دوم او همان گلی بود که کامبک را تکمیل کرد و بازی را سه بر سه مساوی کرد.

یاگو آسپاس در این سال ها معمولا کابوس بارسلونا بوده است چرا که او همواره مقابل بارسلونا درخشان ظاهر شده و با گلزنی های خود امتیازات مهمی را از آبی و اناری پوشان گرفته است.

آسپاس گل دوم خود و گل سوم سلتاویگو را در این بازی در دقیقه 97 به ثمر رساند و این موقعیت آخرین موقعیت بازی بود و اگر از دست می رفت داور مسابقه در سوت پایان می دمید. آسپاس یک شوت دیدنی زد و زاویه زیادی که به توپ داد باعث شد تا مارک آندره تراشتگن هر چقدر که تلاش کند به توپ نرسد.

1470