عکس؛ گریه و ناراحتی فاتی هنگام مصدومیت و تعویض

عکس؛ گریه و ناراحتی فاتی هنگام مصدومیت و تعویض

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم لالیگا بارسلونا و سلتاویگو در ورزشگاه بالایدوس به مصاف هم رفتند و در نهایت در یک بازی دیدنی، به تساوی سه بر سه دست یافتند تا آبی و اناری پوشان باز هم در کسب پیروزی در رقابت های لالیگا ناکام بمانند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حالی که در این بازی با نتیجه سه بر صفر پیش بود، سه گل دریافت کرد و در نهایت بازی با نتیجه سه بر سه مساوی شد تا سلتاویگو درخششی ویژه داشته باشد و بارسلونا یک بعد از ظهر کابوس وار دیگر را تجربه کند.

کابوس بارسلونا در این بازی تنها مربوط به کامبک خوردن و تساوی مقابل سلتاویگو نیست چرا که بارسلونا در این بازی مجبور شد یکی از مهم ترین بازیکنان خود را به خاطر مصدومیت تعویض کند و باید دید که شرایط او در بازی های آینده به چه شکل خواهد بود.

آنسو فاتی که پس از مصدومیتی طولانی برگشته بود و عملکرد خوبی داشت، مقابل سلتاویگو با مصدومیت روبرو شد. سرخی بارخوان در دقیقه 48 بازی او را با بالده تعویض کرد. فاتی هنگام مصدومیت مشخص بود که درد زیادی را تحمل می کند به طوری که او بسیار ناراحت بود و اشک می ریخت. مصدومیت فاتی خبر بدی برای ژاوی است چرا که در بازی بعدی او سرمربی بارسلونا خواهد بود.

1470