بارسلونا برابر سلتاویگو هم کامبک خورد/ بارخوان به گروه والورده و ستین پیوست

بارسلونا برابر سلتاویگو هم کامبک خورد/ بارخوان به گروه والورده و ستین پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در یک دیدار خارج از خانه برابر سلتاویگو با نتیجه 3-3 متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا، دو تیم سلتاویگو و بارسلونا از ساعت 18:45 به وقت تهران در ورزشگاه مونیسیپال د بالایدوس به میدان رفتند. کاتالان‌ها که قبل از شروع این دیدار فاصله 9 امتیازی با صدر داشتند، باید برای رسیدن به کورس قهرمانی و نیمه بالای جدول، در این دیدار به برد می‌رسیدند، تا پیش از شروع کار ژاوی هرناندز، به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهند. 

در نیمه اول بارسلونا کار را طوفانی آغاز کرد و موفق شد با شوت زیبای آنسو فاتی در دقیقه 5، دروازه میزبان را باز کند. در دقیقه 18، پاس نیکو در پشت محوطه سلتاویگو به سرخیو بوسکتس برسد و این هافبک اسپانیایی نیز با یک شوت توانست گل دوم را به ثمر برساند و بدین شکل بعد از مدت‌ها، پایش به گلزنی باز شود. حملات بارسلونا ادامه داشت و در دقیقه 34، ممفیس دپای موفق شد با یک ضربه سر روی سانتر جوردی آلبا، دروازه سلتاویگو را برای بار سوم باز کند تا در پایان نیمه اول، با نتیجه 0-3 پیروز به رختکن بروند. 

در نیمه دوم اوضاع متفاوت بود. در ابتدا یاگو آسپاس در دقیقه 52 یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در دقیقه 74 نولیتو اختلاف را به یک گل کاهش داد تا خطر کامبک در بیخ گوش آبی اناری‌ها باشد. سلتاویگو تا آخرین لحظه دست از تلاش برنداشت و در دقیقه 90+7، یاگو آسپاس موفق شد گل سوم و تساوی را به ثمر برساند. 

4416