لغزش توخل و شاگردانش در استمفورد بریج

لغزش توخل و شاگردانش در استمفورد بریج

پایگاه خبری فوتبالی - عصر امروز چلسی موفق نشد در یک دیدار یک طرفه برابر برنلی به پیروزی دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم چلسی و برنلی از ساعت 18:30 در ورزشگاه استمفورد بریج به میدان رفتند. پیش از شروع این دیدار، چلسی با 25 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و برنلی با 7 امتیاز یکی از کاندیداهای سقوط به چمپیونشیپ محسوب می‌شود. ساعاتی پیش نیز منچسترسیتی موفق شد در الدترافورد برابر منچستریونایتد به برتری 2-0 برسد و اختلاف امتیازش را با چلسی به 2 امتیاز کاهش دهد. 

در نیمه اول، توپ و میدان کامل در اختیار شاگردان توماس توخل بود. آن‌ها از همان ابتدا موج حملات خود را روی دروازه برنلی آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 33، کای هاورتز با پاس گل ریس جیمز قفل دروازه نیک پوپ را باز کرد تا آبی‌های لندن با پیروزی یک بر صفر در نیمه اول به رختکن بروند. 

در نیمه دوم نیز داستان به همان شکل نیمه اول بود. برنلی در لاک دفاعی فرو رفته بود و چلسی سعی در زدن گل‌های بیشتر داشت. از دقیقه 75 به بعد، اوضاع کمی تغییر کرد. برنلی کمی جلو کشید، و ماتیا ویدرا موفق شد گل تساوی را برای برنلی به ثمر برساند تا توخل و شاگردانش علیرغم ارائه یک بازی تهاجمی، نتوانند به پیروزی برسند و 3 امتیاز را مال خود کنند. 

4416