اسماعیلی: زمین برای تمرین نداریم/ گروهی پشت پرده برای الهامی جوسازی می‌کنند

اسماعیلی: زمین برای تمرین نداریم/ گروهی پشت پرده برای الهامی جوسازی می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نساجی گفت: الهامی یکی از بهترین مربیان فنی ما در ایران است. گروهی در پشت پرده هستند چون حریف فنی او نمی‌شوند جوسازی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان، اظهارداشت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم و می‌گویم شروع کار است. خودمان را ملزم می‌کنیم بازی‌های بعدی را با نتیجه مثبت بیرون بیاییم. امیدوارم بازی‌های این چنینی را برما ببخشند و مطمئن هستم در آینده شرایط بهتر می‌شود.

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: من باید از تیم خودمان تشکر کنم. از نظر فنی بچه‌ها خوب کار می‌کنند. هفته گذشته سیرجان را زمین گیر کردیم و دلیل عمده آن زمین است. نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم و بگویم مقصر نبودیم. شما کیفیت زمین را ببینید، بازی با پرسپولیس را دیدید، بازی با گل‌گهر هم همین طور. از روی شانس شیراز را بردیم و اگر زمین اینگونه باشد باید منتظر روزهای سخت دیگر باشید. 

اسماعیلی گفت: نفت تیم خوبی است و قابل احترام اما باتوجه به بازیکنانی که ما داریم، این زمین برای ما نیست. تبریک مهمتر را باید به رنگرز بگویم! من شرمنده بازیکنان هستم چون بازیکن باید در این زمین بازی کند. عزمی برای ساخت ورزشگاه شهید وطنی وجود نداشت. رنگرز در مصاحبه خود پایان فصل، یعنی فصل بعد می‌خواهد به ما زمین بدهد، مانده‌ایم چه کار کنیم؟ مردم که حق ندارند حرف بزنند و از حق ما دفاع کنند. ما یک هفته تیم را اینجا آوردیم، دریغ از یک لحظه تمرین چون زمین نداشتیم. الان همیشه بارندگی خواهیم داشت در این صورت اصلا نمی‌توانیم تمرین کنیم.

وی درباره غیبت الهامی و اینکه روی نیمکت شما صحبت زیاد است و تیم آرامش لازم را ندارد، تصریح کرد: نمی‌دانم اما قطعا وقتی الهامی نیست این نقطه تاریک است. دوست داشتیم او باشد اما شما در جریان مسابقه نیستند. اتفاقاتی می‌افتد که از دست ما خارج است. اینجا می‌گویم الهامی یکی از بهترین مربیان فنی ما در ایران است. گروهی در پشت پرده هستند چون حریف فنی او نمی‌شوند جوسازی می‌کنند که باعث این اتفاقات می‌شود. نیمکت نباید بهم بریزد اما منصوریان می‌داند امروز با تیم ما، داوری و تیم خودش چه کرده است. جلوی نیمکت ما را می‌گرفتند اما منصوریان وقتی با بازیکن خودش حرف می‌زد هم به داوری کنایه می‌زد هم به تیم ما. کسی چیزی نمی‌گوید چون او آقای منصوریان است، گروهی پشت او هستند و او خیلی راحت حرف‌هایش را می‌زند. اگر ما حرف بزنیم مورد اتهام قرار می‌گیریم که نیمکت ما شلوغ است. من صحبت‌های آنها را با داور چهارم می‌شنیدم. اگر داور مدیریت می‌کرد اینطور نمی‌شد. داور به راحتی به ما کارت داد اما همان حرکت را به بازیکن حریف کارت نمی‌داد. ما هم به یک اندازه ظرفیت داریم.

اسماعیلی درباره اینکه نساجی در خلق مدیریت خوب بود اما نتیجه نگرفت دلیل آن تمرین نکردن تیم شما بود، گفت: شما اگر یک روز تمرین نکنی دو  روز از حریف عقب هستی. زمین هم بد بود. من بهانه نمی‌گیرم اما شما بازی خارج از خانه را دیده‌اید. اگر تیم رسانه‌ای ما نبود این زمین آماده نمی‌شد.

۴۱۵۴