خاطره تلخ رئال مادرید از آخرین رویارویی با فالکائو در اسپانیا(عکس)

خاطره تلخ رئال مادرید از آخرین رویارویی با فالکائو در اسپانیا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از مهم ترین بازی های این هفته از رقابت های لالیگا، از ساعت 23:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید و رایو وایکانو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و شاگردان کارلو آنچلوتی می توانند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، اما شاید مطرح ترین بازیکن رایو وایکانو را بتوان رادامل فالکائو دانست، کسی که در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد راهی رایو وایکانو شد و شماره عجیب 3 را بر تن کرد که برای یک مهاجم این شماره یک شماره معمول و پر کاربرد نیست.

اما شاید درخشان ترین دوران رادامل فالکائو را که اکنون 35 ساله شده است، بتوان مربوط به دوران حضور او در اتلتیکو مادرید دانست. فالکائو در تابستان 2013 از اتلتیکو مادرید جدا شد و راهی موناکو شد اما آخرین بازی او در جمع روخی بلانکو ها به فینال کوپا دل ری فصل 2012/13 بر می گردد جایی که اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با هم روبرو شدند. در آن بازی اتلتیکو مادرید با حضور فالکائو در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و توانست قهرمان کوپا دل ری شود.

هر چند که فالکائو در آن بازی گلزنی نکرد اما آخرین حضورش در اتلتیکو مادرید و فوتبال اسپانیا برای رئال مادرید یک تجربه تلخ به همراه داشت.

1470