مطرح شدن یک نام جدید برای جایگزینی سولشر؛ مربی موفق ایتالیایی!

مطرح شدن یک نام جدید برای جایگزینی سولشر؛ مربی موفق ایتالیایی!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در هفته یازدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد با نتیجه دو بر صفر مقابل منچسترسیتی شکست خورد تا باز هم شیاطین سرخ شاهد یک شکست دیگر باشند و بدین ترتیب فشار های روی اوله گونار سولشر افزایش پیدا کند و بیش از پیش شود.

به گزارش فوتبالی، پس از هر شکست منچستریونایتد در این فصل و با افزایش فشار ها روی سرمربی نروژی شیاطین سرخ، نام های مختلفی پیرامون جانشینی او مطرح می شود به طوری که هر بار گفته می شود که سولشر قرار است اخراج شود و یک سرمربی جدید جایگزین او شود. تا پیش از این نام آنتونیو کونته و زین الدین زیدان پیرامون نیمکت منچستر یونایتد مطرح بود و گفته می شد که آن ها قرار است جایگزین سولشر شوند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و کونته سرمربی تاتنهام شد و از سوی بعید به نظر می رسد که زیدان هدایت منچستر یونایتد را در چنین شرایطی پس از اخراج سولشر قبول کند.

اکنون به گفته کالچو مرکاتو، روبرتو مانچینی، سرمربی موفق تیم ملی ایتالیا که قهرمان یورو 2020 شد، اکنون در میان جانشین های احتمالی سولشر قرار دارد و ممکن است مدیران منچستر یونایتد پس از اخراج سولشر به سراغ او بروند. مانچینی در فصل 2011/12 به همراه منچسترسیتی یک قهرمانی دراماتیک را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرد.

1470