حاشیه بازی پرسپولیس و گل‌گهر| پیروانی سمت نیمکت سیرجانی‌ها نرفت/ مسئول فدراسیون پشت در ماند

حاشیه بازی پرسپولیس و گل‌گهر| پیروانی سمت نیمکت سیرجانی‌ها نرفت/ مسئول فدراسیون پشت در ماند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم قبل از بازی سمت نیمکت گل‌گهر نرفت.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* زمانی که رضا سخندان سرپرست جدید دپارتمان فدراسیون فوتبال و ناظر داوری بازی قصد ورود به جایگاه خود را داشت متوجه شد در این جایگاه قفل است و به همین دلیل دقایقی منتظر ماند.

* در غیاب سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری در این بازی کاپیتان پرسپولیس بود.

* مسئولان انتظامی ورزشگاه وقتی یکی از ماساژورهای پرسپولیس  قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت از ا ین امر ممانعت به عمل آوردند که این موضوع سبب جر و بحث این فرد با مأموران انتظامی شد.

*  وقتی بهنام برزای که در جایگاه ویژه عوامل تیم گل‌گهر نشسته بود مأموران انتظامی از وی خواستند تا کارت خود را نشان بدهد اما این بازیکن کارتش را همراه نداشت و به همین دلیل برای لحظاتی از این جایگاه خارج شد.

* با وجود اینکه امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت در جایگاه VIP ورزشگاه نشسته بود باز هم افشین پیروانی مانند دیدار قبلی سرخ‌پوشان حاضر نشد به سمت نیمکت گل‌گهر برود. این در شرایطی بود که کادر فنی پرسپولیس برای خوش‌آمدگویی به سمت نیمکت گل‌گهر رفتند و با مجتبی سرآسیایی و نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند.

* علیرضا ابراهیمی، میلاد سرلک، فرشاد فرجی و سعید آقایی از بازیکنان پرسپولیس بودند که قبل از بازی با نفرات ذخیره گل‌گهر خوش و بش کردند؛ همچنین علیرضا علیزاده، یونس شاکری، سعید صادقی، محمد آقاجانپور و رضا شکاری از یحیی گل‌محمدی رخصت گرفتند.

* مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس، اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر و سعید الهویی جزو نفرات شاخصی بودند که در جایگاه VIP همراه قلعه‌نویی حضور داشتند.

۴۱۵۴