3 تازه‌وارد ترکیب اصلی پرسپولیس

3 تازه‌وارد ترکیب اصلی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس، تیمش را با سیستمی جدید به مصاف گل گهر فرستاده است.

به گزارش فوتبالی، ترکیب پرسپولیس برای تقابل با شاگردان امیر قلعه‌نویی با تغییرات قابل توجهی در خط دفاعی همراه بوده و تغییر سیستم پرسپولیس باعث شده تا یحیی برای اولین بار در ترکیب تیمش از 3 بازیکنی استفاده کند که در لیگ بیست و یکم تاکنون به صورت ثابت به میدان نرفته بودند. علیرضا ابراهیمی،علی نعمتی و رادوشوویچ 3 بازیکنی هستند که یحیی آنها را در ترکیب 11 نفره قرمزها مقابل گل گهر قرار داده است.

در سیستم 3 دفاعه پرسپولیس علیرضا ابراهیمی مدافع مرکزی است و نعمتی به عنوان مدافع چپ و فرشاد فرجی نیز مدافع راست پرسپولیس خواهد بود.

علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی 2 بازیکن تازه وارد پرسپولیس هستند که در بازی های گذشته به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بودند.

بعد از جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود اقدام به جذب علیرضا ابراهیمی از گل گهر سیرجان و علی نعمتی از پدیده مشهد کرده بود. با این حال این دو بازیکن طی دو بازی لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان و در ادامه 3 بازی لیگ برتر جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشتند و یحیی به زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی اعتماد کرده بود.

7655