سوال روز؛ رونالدو به تیم اشتباهی شهر منچستر رفت؟

سوال روز؛ رونالدو به تیم اشتباهی شهر منچستر رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - شکست مقابل منچسترسیتی شاید به معنی پایان خط برای سولشر در منچستریونایتد باشد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی به سادگی در مقابل منچستریونایتد پیروز شد آن هم در حالی که سبک دفاعی شیاطین سرخ در این بازی باعث شده بود تا مهاجمان شانسی برای خودنمایی نداشته باشند و بدین ترتیب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یکی از کم فروغ ترین شب های فصل خود را در اولدترافورد سپری کرد.

در حقیقت منچستریونایتد پس از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول با پنج گل سعی کرد که سبک خود را عوض کند و با پنج مدافع بازی کند اما این سبک دفاعی نیز سد راه تیم گواردیولا نشد و منچسترسیتی با استفاده از اشتباهات دفاعی شیاطین سرخ با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

نمایش ضعیف منچستریونایتد در مقابل منچسترسیتی باعث شد تا خیلی ها در شبکه های اجتماعی بگویند که رونالدو سمت اشتباهی را در شهر منچستر انتخاب کرده است. در حقیقت کریستیانو در تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به سیتی قرار داشت اما در آخرین لحظه یونایتد را انتخاب کرد. اگر رونالدو به سیتی می رفت هم تیم گواردیولا را تقویت می کرد و هم می توانست نتایج بهتری کسب کند و شانس بیشتری برای جوایز فردی و تیمی داشته باشد اما کریستیانو انتخابی را بر اساس قلبش داشت که به نظر می رسد که تا این جای فصل انتخاب چندان مناسبی نداشته است.

4125